سفارش تبلیغ
صبا ویژن

Download free pc game

دانلود بازی Grand Theft Auto V برای کامپیوتر – نسخه FitGirl

    نظر

دانلود بازی Grand Theft Auto V برای کامپیوتر - نسخه FitGirl

دانلود بازی GTA V برای PC – بازی جی تی ای وی محصول Rockstar Games بوده که نسخه آنلاین با تمام آپدیت و دی ال سی های آنرا برای شما فراهم نموده ایم که بی شک شمارا از دانلود بازی Grand Theft Auto V دیگر بی نیاز خواهد ساخت. در خصوص دانلود بازی جی تی ای وی میتوانید به دو صورت آفلاین و آنلاین بازی را اجرادانلود بازی Grand Theft Auto V برای کامپیوتر - نسخه FitGirl

دانلود بازی GTA V

بازی Grand Theft Auto V نسل جدیدی از بازی های جهان باز را وارد اد میشود بازی جی تی ای وی را از دست ندهید که اتومبیل‌دزدی بزرگ 5 به نسبت بازی های مشابه در سطح بالایی قرار داشته است. برای دانلود بازی جی تی ای وی نسخه قدیمی برای کامپیوتر باما همراه باشید.

 

مشخصات کلی بازی
نام : اتومبیل‌دزدی بزرگ 5
شرکت سازنده : Rockstar North
ناشر : Rockstar Games
تاریخ انتشار : 14 آپریل 2015
سبک : جهان باز و اکشن و ماجراجویی
رده بندی سنی : 18 سال به بالا
امتیاز : 96 از 100

 

دانلود بازی Grand Theft Auto V برای کامپیوتر - نسخه FitGirl

دانلود بازی جی تی ای وی

دانلود بازی GTA V برای کامپیوتر – بسیاری از گیمر هایی که در حال حاضر تنها به وقت گذرانی در بخش تک نفره و آفلاین بازی GTA V مشغول هستند، شاید تا کنون تمامی گوشه و کنار دنیای این بازی یا همان محیط شهر لوس سانتوس را به طور کامل زیر پا گذاشته باشند و به همین لحاظ اکنون در پی تجربه ای کاملاً نو در این بازی باشند. برای دانلود بازی gta v برای کامپیوتر با لینک مستقیم باما همراه باشید. بازی Grand Theft Auto V معمولاً روال مرسوم نسخه های متعدد بازی GTA به این گونه است که شما داستان بازی را ابتدا در قامت یک مجرم خرده پا شروع کرده و در نهایت با پیش رفتن در طول داستان بازی به سلطان بی چون و چرای شهر تبدیل می شوید. با این حال در بازی GTA V این فرصت برای شما فراهم آمده است که بتوانید به عضوی پر تلاش از نیرو های پلیس شهر لوس سانتوس تبدیل گردید و به این ترتیب از گذشته ی تاریک خود فرسنگ ها فاصله بگیرید! البته این امر به همین راحتی امکان پذیر نیست و فوت و فن خاص خود را دارد. از همین رو در ادامه ی این مطلب به اتفاق یکدیگر به طور کامل و جامع خواهیم دید که چگونه می توان در بازی GTA به عضوی فعال از نیرو های پلیس شهر لوس سانتوس تبدیل شد و پس از آن به مبارزه با مجرمان و خلافکاران شهر پرداخت. همان گونه که می دانید بازی جی تی ای وی بر روی تمامی کنسول های شاخص نسل حاضر و نسل پیشین به همراه پلتفرم PC عرضه شده است و باید به این نکته اشاره کرد که بر روی تمامی این پلتفرم ها شما می توانید بازی را در قامت یک پلیس دنبال کنید. برای قرار گرفتن در قامت یکی از نیرو های پلیس شهر لوس سانتوس شما در گام نخست باید لباس فرم پلیس را بر تن نمایید. در بازی اتومبیل‌دزدی بزرگ 5 و در شهر لوس سانتوس رسته های مختلفی از نیروی پلیس وجود دارد که شما می توانید در قامت دو نوع از آن ها قرار گیرید. گزینه ی راحت تر این است که به عنوان عضوی از پلیس بزرگراه شهر لوس سانتوس خدمت کنید. اما در کنار این گزینه ، با کمی درد سر بیشتر می توان یونیفورم نیرو های اصلی پلیس شهر لوس سانتوس که با نام LSPD شناخته می شوند را هم بر تن نمود. البته تمامی این موارد به دارندگان کنسول های خانگی منحصر می شود و در این میان کسانی که به تجربه کردن بازی GTA V بر روی پلتفرم PC مشغول هستند راه بسیار ساده تری را برای عضویت در نیروی پلیس شهر لوس سانتوس در پیش دارند که در بخش پایانی این متن به آن اشاره خواهیم کرد. اما نخست به سراغ دارندگان نسخه های کنسولی این بازی می رویم تا ببینیم که این دسته از گیمر ها چگونه می توانند یونیفورم پلیس شهر لوس سانتوس را به تن نمایند. برای دانلود GTA 5 برای کامپیوتر باما همراه باشید. معمولا در دنیای کنونی با عباراتی نظیر دانلود بازی gta v با حجم 1 گیگابایت مواجه خواهیم بود که این موارد قابلیت اجرای درست را نخواهند داشت. در این خصوص میتوانید به gta v: premium online edition دسترسی داشته باشید که بیشتر برای اشخاصی که بدنبال دانلود بازی gta v نسخه reloaded هستند مفید بوده ا باشید. از دیگر گزینه هایی که میتواند سبب سرگرمی شما شود شت.

 

ok

10 بخش مشابه و اعتیادآور نظیر جی تی ای وی :